//Obsługa petentów Urzędu Miasta Wojcieszów

Obsługa petentów Urzędu Miasta Wojcieszów

Szanowni Mieszkańcy,

w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców jak i pracowników Urzędu oraz ustanowieniem określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem epidemii, od 3 listopada 2020 r. do 4 grudnia 2020 r. Urząd Miasta w Wojcieszowie będzie nadal pracował w trybie wewnętrznym i pozostaje zamknięty dla interesantów.

Zachęcamy do korzystania ze skrzynki podawczej, która znajduje się przy drzwiach wejściowych do budynku Urzędu.

Jako najbezpieczniejszą formę kontaktu z Urzędem zaleca się kontakt drogą elektroniczną: miasto@wojcieszow.pl lub za pośrednictwem platformy ePUAP: 40o75vabou

Pracujemy dla Państwa od poniedziałku do piątku w stałych godzinach pracy Urzędu.

Kontakt osobisty, po uprzednim umówieniu wizyty przez telefon odbywać się będzie
w PUNKCIE OBSŁUGI PETENTA
z zachowaniem zasad bezpieczeństwa:
DYSTANS – DEZYNFEKCJA – MASECZKA

Sekretariat Urzędu – 75 75 12 230 wew. 11

Rejestracja w Urzędzie Stanu Cywilnego – 75 75 12 230 wew. 14 lub 75 75 12 267

Ewidencja ludności i dowody osobiste – 75 75 12 230 wew. 20 i 22

Ochrona środowiska, gospodarka odpadami – 75 75 12 230 wew. 21 lub 75 75 12 373

WYKAZ STANOWISK PRACY  W URZĘDZIE MIASTA 

Za niegodności i utrudnienia przepraszamy