//Informacja z przebiegu zadania pn. „Realizacja Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Wojcieszów w 2022 roku”

Informacja z przebiegu zadania pn. „Realizacja Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Wojcieszów w 2022 roku”

Dnia 11 kwietnia 2022 r. Gmina Wojcieszów złożyła wniosek do WFOŚiGW we Wrocławiu Oddział w Jeleniej Górze o udzielenie dotacji na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Realizacja Programu usuwania azbestu z terenu gminy Wojcieszów w 2022 roku”.

Dnia 18 sierpnia 2022 r. odebrano i zutylizowano wyroby budowlane zawierające azbest z 5 lokalizacji z terenu Gminy Wojcieszów o łącznej masie 7,576 Mg. Koszt realizacji ww. zadania wyniósł 6.054,74 zł.

Uchwałą Zarządu WFOŚiGW we Wrocławiu nr 132/2022 poz. 15 z dnia 24 maja 2022 r. Gminie Wojcieszów została przyznana dotacja do kwoty 4.357,50 zł.

Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, http://wfosigw.wroclaw.pl